بازارهاي قشم بازارهاي قشم .

بازارهاي قشم

در شبكه‎هاي اجتماعي فعال باشيد

  • سعي كنيد يادگيري در زمينه گردشگري را ادامه دهيد و مدارك خود را برجسته تر نشان دهيد

راه ديگر براي تبليغات و برگزيده شدن شما، برجسته كردن تجربه يا آموزش مداوم تان در اين زمينه است. اگر به تازگي در يك كنفرانس در زمينه گردشگري حضور داشتيد، اين اتفاق را تبليغ كنيد. اگر سفر جالبي داشته‌ ايد، عكس ‌ها و راهنمايي ‌ها را براي ديگران ارسال كنيد تا به آن مقصد بروند. همچنين اگر مدتي خارج از كشور زندگي كرده‌ ايد، از اين مزيت استفاده كنيد.

اين نكته را در نظر بگيريد كه مخاطبان و بازار هدف شما در كدام يك از شبكه‌هاي اجتماعي بيشتر حضور دارند، سپس سعي كنيد در همان شبكه‌ها فعاليت بيشتري داشته باشيد. شما مي‌توانيد در تمامي شبكه‌هاي اجتماعي فعال همچون اينستاگرام، تلگرام، لينكدين، توييتر و فيس بوك فعال باشيد اما هدف خود را بر روي شبكه اجتماعي متمركز كنيد كه مشتريان بالقوه شما در آن بيشتر حضور دارند. حضور شما در شبكه‌هاي اجتماعي مرتبط، در معرفي برند شما و در نهايت فروش شما تاثير گذار خواهد بود.

  • تبليغات در گوگل را فراموش نكنيد

در تبليغات گوگل شما به گوگل هزينه اي را مي ‌پردازيد و گوگل هم در ازاي اين هزينه  سايت شما را بر اساس كلمات كليدي ‌اي كه مشخص كرده ‌ايد، مدت زماني به كاربران نمايش مي ‌دهد. تبليغات گوگل نمونه بارز تبليغات هدفمند و به شدت موثر است، چراكه شما هزينه تبليغ تان را فقط براي كاربراني خرج مي ‌كنيد كه به دنبال تور مورد نظرتان هستند.

  • درباره منطقه ‌اي كه به گردشگران پيشنهاد مي‌ كنيد، اطلاعات بيشتري ارائه دهيد

در تبليغات بايد بر خواسته‌ ها و نيازهاي گردشگران متمركز باشيد. بيشتر گردشگران منطقه‌‌ اي را كه به آن ها معرفي مي ‌كنيد به‌ خوبي محل زندگي خودشان نمي‌ شناسند و بنابراين به ‌دنبال يك راهنماي سرگرم ‌كننده و در عين حال آموزنده هستند. راهنما بايد طوري باشد كه گردشگران به ‌راحتي بتوانند آن را بخوانند و درك كنند، پس بهتر است سطح مطالب را بر اين اساس تنظيم كنيد زيرا به طور كلي، تعداد كمي از مردم كلمه به كلمه‌ آن را مي ‌خوانند. راهنما بايد داراي اطلاعات كاملي درباره‌ مكان‌ هاي ديدني، سرگرمي ‌هاي جالب، نحوه تهيه بليط هاي مختلف با قيمت مناسب از جمله بليط اتوبوس و نوع پرداخت كردن هزينه هاي اينترنتي، شرايط بازديد از منطقه و اطلاعات مهم ديگري درباره‌ مقصد باشد.

  • مخاطبان خود را پيدا كنيد و آن ها را از آخرين سفر ها و تور هاي مسافرتي آگاه سازيد

براي بهتر پيش رفتن تبليغات بايد افرادي را پيدا كنيد كه بخشي از آن هستند. پس از تعيين مشخصات اوليه مشتري، زمان آن است كه عميق ‌تر شويد و ويژگي‌ هايي مانند سن، جنسيت، درآمد و موقعيت مكاني آن ها را در نظر بگيريد و با توجه به اين ويژگي ها پيشنهاد هاي مناسب خودشان را به آن ها ارائه دهيد. همچنين از مشتريان خود بخواهيد در صورتي كه مي‌ خواهند از جديدترين تورها و برنامه‌ هاي تفريحي شما باخبر شوند، با ارسال يك كلمه كليدي به سامانه پيامكي شما از جديد ترين برنامه ‌هاي شما باخبر شوند. مشتركين سامانه پيامكي شما بايد اولين كساني باشند كه از جديدترين اخبار و برنامه‌ هاي سفرهاي شما باخبر شوند.

  • تبليغات در زمينه گردشگري را به صورت واقعيت شرح دهيد

يكي از بزرگ ترين اتفاقات بد در صنعت گردشگري و در زمان جذب توريست اين است كه كاخ آرزوهاي مسافر در حالي كه با اصل مطلب رو به رو مي شود خراب شود؛ يعني در آغاز تصورات و انتظاراتي برايش فراهم شده اما پيش رو طبلي تو خالي صدا مي دهد. يكي از بهترين ايده ها براي جذب گردشگر اين است كه تجربه را قبل از آمدن و رسيدن به آن ها بدهيد. به شرح كامل و منصفانه راجب آن مكان بپردازيد و آن چيزي كه واقعيت دارد را شرح دهيد. اگر در منطقه خود بهترين باشيد و صادقانه رفتار كنيد، مطمئن باشيد كه نتيجه قابل قبولي خواهيد گرفت.براي خريد بليط هواپيما تهران به سايت مستر بليط مراجعه كنيد.

 

https://keomusic1.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%da%af%d8%b1%d8%af.keo

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۱:۱۵ توسط:hsi موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :